Tuesday, October 19, 2010

Saya mahu menjahit

salam uols.
ok, last week aku ada bagitau mau masuk kelas menjahit.
well,
semangat itu sangat berkobar-kobar.
malangnya....,
terpaksa lupakan sejenak impian tersebut.
sebab aku akan mula bekerja.
yeahh!!
yap bekerja.
bekerja sebagai..ermm
entahlah, aku kurang pasti jawatan tersebut
[hahahaha bapa aku yang applykan..]
tapi bukan kerja tetap la,
kontrak semata. 
tapi syukur alhamdullilah,
sekurang2nya ada juga rezeki aku bekerja.
hi..hi..hi

ok sambung balik hal menjahit.
oleh kerana akan bekerja,
so aku tak ambik kelas menjahit.
nanti terkejar2 susah la pulak.
kawan aku cik fea plak ada 'menembirang' [hahahahahaha lucu ni ayat]
tayang beg yang dia jahit.
fuhh! tercabar akak..[hahahahha again]
aku pun nak menjahit beg rekaan aku sendiri.
tentunya seronok sangat..yeahh!!
nanti bila suda siap, 
akan aku war2 ke blog ini..ihihihi..
 tunggu hasilnya..
chawwww..




(^_^)v

Blogger Templates



No comments:

Post a Comment