Sunday, June 6, 2010

'kestressan' + 'kedietan' = 'kemerapuan'

* gambar ehsan google*


salam manis,
untuk semua..pembaca setia, dan juga si silent reader..hukhuk

sekarang,
di saat aku tengah menaip ini,
kepala aku SANGAT SAKIT!!
leher sengal bagai disentap-sentap.
wah.,
sayangku tulong urut.. *wink-wink* ^^
(sempat juga...)

punca 'kestressan' aku ni,
tidak lah dapat dikenal pasti..
kerana.,
minggu ini adalah minggu 'saat-saat getir' bagi aku.
minggu mendera otak..,
dengan pengetahuan-pengetahuan am,
berita-berita semasa..
dan juga 'merefresh' kembali
asas-asas akaun yang aku hampir lupa..
juga tidak lupa,
mengasah skil menjawab yang hebat,
dan,
skil 'kekonfidenan' yang tinggi..
hua..hua..hua..
(cam minta puji..huhh..)

atau mungkin juga..,
'kestressan' diri aku ni.,
berkaitan dengan 'program diet' ku..
yang...
ho..ho..ho..
i like dis topic very much
(kepala memang x tentu suda ni.. merapu-merapu..dan merapu.. dehh!!)

TAPI,
tidak mengapa..
aku yakin boleh mengharunginya dengan,
TENANG dan SABAR..
insyaALLAH..

ya ALLAH,
permudahkanlah urusanku..
amin ya Rab..

No comments:

Post a Comment