Friday, May 28, 2010

wanna melt wif me??

salam manis semua..
 sekian lama tidak beblog, hari ini aku terbuka hati kembali.. huhu..
bukan apa,
selama ni memang banyak yang ingin ditulis.,
tersimpan lama dalam hati,
akhirnya terkubur begitu saja..

ok.ok..
sekarang aku nak cerita tentang perkembangan terbaru,
tentang kehidupan aku,,
selama aku stop beblog jap.

well..,
aku still TIADA KERJA,
still stay rumah dan be DESPERATE HOUSEWIFE..
hahahhahaha

dalam aku bertapa,
kuikuikuii..
aku buat biznes skit2..
jual tudung (new stok coming soon.. visiit my FB ya!),
baking cup cake..

urrmmpp,
cerita pasal baking cake..,
syukur juga la nak.
ada juga sambutan..
dan ramai juga menempah dengan aku.
sampai aku terfikir nak amik pekerja pula..
hahah prasan!!

dan baru2 ni,
ada customer nak tempah cheese kek dengan aku..
ayooo!!
gabra jap mak..
iyalah, buat cheese kek ni memang cam FAIL aje..
masuk 2 kali aku bake,
semua pun ANCURRRR..

tapi aku terima gak,
sambil baca2 doa yang patut,
aku start mengadun..
campak itu ini..
masuk loyang dan 
steam(kukus)..
*ya, my version kukus punya..
memang my signature sejak zaman sekolah menengah lagi.
buat kek mesti kukus punya.
ini adalah kerana ketiadaan oven..
hahahah
tapi, 
kukus punya sedap juga BAHHH!!*
(^0^)

ok, tersasar cerita aku..
sambung balik..
then aku menunggu dengan penuh tabah dan tatasusila..
setengah jam gitu,
aku cek keadaan kek.,
dan
WALLLAAAA!!
sangat menjadi dan sangat cantik..
aku hampir pengsan menatapnya..
(biul nak mampus acting aku kan hoho)

walaupun tidak seperti cheese cake di kedai 'RESEPI RAHSIA aka SECRET RESIPE',
yang penting SEDAP beb..

soo.,
inilah hasilnya..
i called it ' wanna melt wif me?' cheese cake..
its my own version..
hehehe

NIKMATILAH..


No comments:

Post a Comment