Wednesday, June 30, 2010

Puasa & Baking Life

salam buat semua.
hari ni saya puasa.. qada puasa.
biasa la kan orang perempuan..
lagi-lagi mau dekat puasa ni.,
bayarlah segala hutang-piutang yang lalu ya..
hehehe..

semalam niat awal-awal.,
takut terlupa macam hari tu..
hahahahahampeehhh!!
konon aku semangat mau puasa esok,
sekalinya KENSEL.. 
sebab nda tebangun sahur..
edededehhh..

so,
hari ni puasa la.
lemah gemalai ja aku di rumah ni sorang-sorang..
pastu gatal-gatal tangan online cari resepi.
pastu sendiri juga telan-telan air liur menahan rasa..
wahhh!!
yang paling nda tahan,
KUEH TIAW BASAH!!!!
mak mau berkali-kali lah juga aku telan liur..
hahha
malamnya terus minta hubby bawa makan di restoran.
lepas hajat..
Alhamdullilahh..
burrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
OPS! excuse me.. ^_^ v

*****
itu cerita tentang puasa.
sekarang cerita tentang BAKING LIFE.
OMG!!


i like this game very-very de much!!
sudahlah pasal buat-buat kek..
ada cupcake comel lagi...
memang I LIKE!!


kemarin adalah hari pertama aku main,
then sekarang aku suda level 6,
dan kedai cantik (bwekkk puji diri sendiri hihihi ;p)
kedai bakery aku ni,
kaler pink-pink tau..
aku kan suka kaler tu..
lagi lah tambah kecumilan ^^

pastu aku ada 3 orang worker yang sangat bertauliah..,
dan yang sanggup bekerja tanpa GAJI.
kawan-kawan kan.. heeee ;p

ni lah pekerja-pekeja aku yang sangat gojes :)

cik Fya Zainal

cik ichie (hehehe ichie jangan ko marah :)

mdm Ct. Mariam (my ex-lecture :)

it's me ^0^ v

No comments:

Post a Comment