Saturday, January 2, 2010

Suria blogging lagi

..Assalammualaikum Dan Salam Perkenalan..

~ i start blogging again. ini pun atas dorongan kawan-kawan(hehehe). sebenarnya sebelum buat blog ni saya berkira-kira juga. sebab hidup saya sangat boring. saya still jobless. so duduk dekat rumah saja lah. macam takde apa yang nak dikongsikan. ermmm. tapi my BFF said, blogging adalah untuk orang-orang yang boring dan tiada kerja. bila fikir-fikir balik. kenapa tidak? so i decided to make my own blog.
~ dulo-dulo saya seorang yang aktif 'berkongsi rasa'. i called it 'berkongsi rasa' sebab blogging kan macam tempat meluah-luah perasaan, macam diari. saya aktif masa zaman-zaman kolej dulu. biasalah kehidupan kolej. full dengan macam-macam peristiwa. jumpa berbagai ragam manusia. maka jari ku aktif menaip keyboard. kalau marah dengan seseorang, saya berkongsi di blog. suka kat orang, kongsi juga di blog. hehehe. selalunya saya post blog melalui friendster dan facebook.
~ sejak habis belajar dan bekahwin (yap, i' married now.. hhee) dan tambahan lagi belum dapat kerja.. (cian kat aku)memang hidup saya sangat slow. my life hanya di rumah. buat kerja-kerja rumah. tiada masa untuk keluar jalan-jalan. at the same time, saya menjaga mama saya yang sakit. so memang tiada peluang untuk ke dunia luar. dapat keluar pun sekali sekala. itu pun kalau ada acara yang kena pergi.
~ jadi.., welcome to me yang kembali ke dunia blog!! (clap-clap ur hand.. hehehhee). insyaallah di masa-masa yang mendatang blog saya akan berkembang maju macam dulu (cam biznes la pula)..hehehe.. Adios!

psst : jangan lupa add saya di facebook : B Suria Sari (emel: suri_julian@yahoo.com)

No comments:

Post a Comment