Monday, January 4, 2010

~~ anak oOOoOo anak..

~~ tetiba di tengah malam syahdu ni aku kepingin yang bukan-bukan..
kalau boleh dapat dengan mudah, takpe jugak..

aku nak anak.
mana nak cari??
ahaha.. senang ke tidak nak dapat tu?

ermmm.,

ni la ni.. kalau ada kat kedai esok pagi buta juga aku pegi beli..
hua..hua..hua..
pilih..pilih..
nak lelaki ker perempuan..?
buduss nye action aku di malam ini..hahah

tapi serius,
aku memang nak anak.
tapi rezeki belum ada.
doa belum dikabul Yang Maha Esa...

takpe la..
satu masa yang tepat nanti, adalah tu..
aku tak memilih, lelaki atau perempuan..aku sebat aje.. hahah

sekarang ni jaga arnab aje lah..
anak angkat..huhuhu..
* sekor nama BLACK sekor pla nama BROWN *


* malu la konon..^^ *


~ ermm.., aku makin selesa dengan blog ini.
sangat selesa dengan 'aku' bukan 'saya'.. =)

uwarrgggg.. aku nak tidur..
mungkin esok ada benda yang menarik untuk aku.
orang sebelah pun dah berbunyi-bunyi..(berdengkur lorr..)

* gudnite..*

psst : esok nak pegi JKR.. ofis mama aku. nak urus sal cuti sakit dia.. errmm..

salam sayang,
~ Suria ~


No comments:

Post a Comment