Thursday, January 14, 2010

hidup yang sesak..(aku sebenarnya yang sesak....)

..sakit kepala aku..
setiap malam asyik benda ni je lah yang aku fikir.
teringat-ingat,
macam orang angau.
terkenang-kenang,
macam orang sasau..(erk? jangan la sasau plak..)

bila lah ye?
aku nak pegang jawatan ni??
bila nak dapat kerja nii!!???!

bosan menunggu.
resume dah hantar..
asyik-asyik aku dengar 'nanti kami akan panggil temuduga'
benci.
satu temuduga ponn belum ada lagi.
penipoo..
nak sedapkan hati orang la tu!
kalau aku tak layak,
inform lah..
tak payah la aku tertunggu,
macam tunggu bulan jatuh.
h'uhh!!

kadang-kadang aku fed up.
orang lain dah maju ke depan,
aku masi di tempat yang sama.
bila aku dengar/baca orang makin advanced,
aku malas nak habis baca, nak habis dengar.
buat aku macam orang bangang.
macam aku tak pergi sekolah.
sekurang-kurangnya aku ada diploma la!!
amik la aku kerja..!!
(cam desperate+bengong+menyampah kan aku? T_T )

semua ni buat aku jeles,
dengan hidup orang yang ada kerjaya.
sekurang-kurangnya dorang ada hasil.
bangga mak bapak.
ada duit sendiri.
aku??
nak bayar ptptn pon tak lepas..
sesak..
sesak...
sekali lagi read my lip..,
SESAK!!!!
(T_T)


* ada kaitan ke lagu ini dengan diriku? arhh, layann aje lah..*

3 comments:

  1. ya..aku paham perasaan sasakks ko tu...sabar banyak2...by the way, sir tadin masuk icu ko tau suda ka?

    ReplyDelete
  2. ya..mmg sangat myesakkan perasaan aku nii.. huhuuuu.. ya sir tadin kena strok kan.. ermm. harap dia sembuh soon.. :/

    ReplyDelete
  3. eikkk aku ingat aku dh comment post ni pesal tda kuar?????

    ngeee jgn fikir byk

    owhhhh sir tadin dh dipindahkan ke queenn

    ReplyDelete