Thursday, October 4, 2012

Apa itu ?

Salam.
Jeng..jeng..jenggg hehheehee 😄
seronoknya rasa dalam hati bila benda yang diidam-idamkan berada dalam genggaman. hehe over nya aku. cuba tengok, apa itu??
dapat teka? ok, itulah dia BM atau Bread Maker. sebenarnya hari tu aku mau buat post pasal pasal wishlist untuk bulan oktober. Pastu semalam saja ingat-ingatkan encik A tentang 'janjinya' itu.. skali lagi jahat nya aku 😁
Jadi pagi tadi bangun awal sebab mau pergi pasar beli barang dapur, then encik A request aku singgah jap tempat kerja dia untuk ambik duit belanja. aku pun lenggang-lenggang kangkung sebab mau kena bagi duit kan .. siapa nda suka? 😜
lepas bagi duit belanja, tiba-tiba encik A bagi duit lebih ratus-ratus. Aik? apa kah ini? dapat bonus ka? rupanya suruh aku pergi beli BM .. cair akak 😍 tak sangka encik A mengotakan janjinya dalam jangka masa yang cepat. Sebenarnya, aku memain saja tak sangka pula dikabulkan. ooo sukaaaa!!
BM ni aku beli dari Cosway brand Empress. aku ahli tegar cosway jadi dapat murah sikit la. Harga retail RM400++ tapi kalau member dapat RM309 + 5RP. kalau guna 72RC boleh dapat free. kira redeem la. tapi RC aku belum banyak lagi jadi guna RP la.. huh, panjang cerita tapi kalau belum nampak hasil rotinya tak guna jugak kan? hehehe okla. nanti aku sambung lagi next entry sekali dengan gambar rotinya. hehe tak sabarr !! 😝

terima kasih kerana membaca :)

No comments:

Post a Comment