Sunday, June 5, 2011

Duit dan Tabung

Salam.

Hari ni terasa ingin menulis.
tentang duit dan jimat cermat.
daku suda bekerja.
sudah kerja, ada gaji la tiap-tiap bulan.
tapi aku hanya akan guna 20% dari gaji aku untuk berjoli.,
dan 80% lagi akan daku simpan..
sebab daku suka sangat-sangat,
bila pegi ATM dan cek balance..,
woaahh!! banyak nya duit aku..hahahahahaha!!

diriku kan di tanggung 100% oleh suami tersayang.
Anak pun belum ada, 
anak kucing ada la..hoho
SANGAT SENANG HATI =)

gambar cilok dari google..hoho:)

tapi poin utama daku sebenarnya pada entri kali ini
adalah..
MENABUNG LAH UNTUK MASA DEPAN..
tahan-tahan la dulu napsu serakah (aku la tu..) bersuping sakan tu.
walaupun aku kadang2 memang terlalai sikit bab-bab suping ni ..
huahuahua..

masa depan kita tak tau.
susah ka? senang ka?
kan? kan? kan?

so.,
pikir-pikir kan dan
SELAMAT BERAMAL =)
hehe..

selamat berhari minggu..
chiawww!!

(^_^)V

No comments:

Post a Comment