Friday, February 18, 2011

kashaf imani

salam.
apa kabar?
sangat lama tidak menulis.
bukan menyepi.,
cuma macam tiada cerita untuk diceritakan.
ceita banyak sebenarnya,
cuma hal-hal yang berlaku dalam hidup saya.
tiada orang minat nak baca..
bukan artis pun.. [follower pun ciput..isk..isk.minta kesian...kesiannnn..]

ok,
straight to the tajuk

hari ni saya tengok tv astro ria.
[gambar dicilok dari mr. google]
cerita KASHAF IMANI.
seriously,
BEST GILAKKKK!!!
rugi siapa tak tengok.
memang best lah arahan Azma Aizal Yusoof.
TERBAIKKKK!! 
[ini adalah 1st time saya membuat review tentang drama melayu, sebab saya betul-betul suka cerita ini :)]
jalan cerita yang tidak berat,
tapi punya mesej-mesej tersirat yang menginsafkan.
THUMB UP!! :D

sebelum ni,
cerita ANTARA GARISAN pun saya layan..
BESTTT!!

pelakon-pelakon KASHAF IMANI
memang superb bawa watak.
watak syamin memang bikin SENGALL!!
sampai aku terbenci sekejap dengan wan sharmila..hahah [emosidohh!!]

sharifah amani,
macam biasalah.
sangat good in acting.
walaupun aku kureng sikitlah minat dengan dia.
tapi lakonan dia BESTT!! bangat :)
selamba dan rilek.
oklah... THUMB UP!!! lagi [semangat nya aku...]

pelakon lain pun superb juga.
tanpa pelakon siapa lah drama [aikk?? ;p]

apa-apa pun komen aku,
drama melayu semakin maju.
sangat TAHNIAH!! :D [aku sangat2 semnagat..hahah]

oklah,
ciauu dulu..

Wassalam...

psssst : sangat banyak BOLD pada entri kali ini..ibu-ibu mengandung dan pesakit-pesakit jantung harap maklum huehuehuee..;p

No comments:

Post a Comment